EVRİM FOTOĞRAF ALBÜMÜM




































Benim 18 yılım,gençliğimin en güzel yıllarını spor ve diyet yaptığım halde gitmeyen kilolar,bacaklarımda ağrılar,morarmalar ve aşırı önlenemez bir yağlanma (Selülit zannedilen) sebebiyle doktor doktor gezerek geçirdim. Hepsinin söylediği tek şey diyet yap,spor yap kilo ver,tüm şikayetlerin geçer. 2 sene önce bir tv haberiyle hastalığımın Lipödem olduğumu öğrendim.
Diyet de yaptım spor da yaptım geçmedi hocam:((
Her sabah ve akşam döktüğüm bunca tere rağmen gram kilo gitmeyişi biz lipödemlilerin kaderi olmak zorunda mı? Yazık değil mi bunca emeğime? Ağlasam sesimi duyar mısınız?😢😭❌❌😠
Şaka bir yana,motivasyonumu asla düşürmeden spora ve diyete devam.Elbet kırılacak bu direnç günün birinde.Pes etmeyeceğim,kendime sözüm var 💪👣👍😉Yürüyorum,yüzüyorum,ara ara pilates yapıyorum. 💪👣👣💃🙏🍀
Lipödem Hastalığında
Kilo vermenin bir numaralı yolu size,bedeninize neyin zarar verip vermediği konusunda bilgilenmektir,Eliminasyon yaparak faydalı/zararlı olan besinleri gözlemleyerek karar vermelisiniz. Sağlıklı seçimler yaparak,yine bedeninize uygun fiziksel aktiviteyle,diyet ve sporu bir ömür yaşam şekli haline getirmemiz şart.
2018 yılında olduğum tek liposuction ameliyatı yetmedi.2.evre lipödem hastasıydım.Kilo verdikçe cilt sarkıyor. Bu yaştan sonra manken olmayacağım,ağrım sızım yok diye öteliyorum diğer olmam gereken ameliyatları.Diyet ve spor ile götürebildiğim yere kadar götüreceğim.
Kilo vermek sabır ve zaman işi. Alışkanlıklarınızı değiştirmenizi,istikrar ve kararlılık ister. Çoğu kişi bu kadar uğraşmak yerine kestirme yoldan kilo vermenin yolunu arıyor.Malesef bulan çıkmadı henüz.
2020

#walk #bodrum #lipödem #lipedema #lenfödem #lenfdrenaj #kronikyağlanma #şişmandeğilsiniz
#lipödemladys #kilo #diyet #healthy #motivation #hareketegeç #yılmakyok #lipödemdenkurtul #yürümedenolmaz #hareket #egzersiz #kiloverme #sağlıklıyaşam #vaserliposuction #yenilen #plasticsurgery #sağlıklıbeslenme #beslenme #detoks #ödem #diyetvespor