1 YIL



Geçen sene bugün 6 Aralık;
‘’Hayat, tutmak ve bırakmak arasındaki dengeyi sağlamaktır.’demiş Mevlana...
Hayatında dengeyi yakalamak ve akışa kavuşmak istiyorsan, bedeninle iyi bir bağ kurman gerekiyor.
O bağlara sıkı sıkı tutunduğumuz bir gün olsun..."diyerek girmiştim liposuction ameliyatıma.90 kilodan 75.7 kg ya düştüm tam 1 senede.Bu süre zarfında bu kadar kilo,üstelik ameliyata rağmen az bana göre.Tiroit çalışmamaya başladı hap kullanıyorum.Metabolizma hızım hep yavaştı zaten,daha da yavaşladı.Gittikçe gücüm de direncim de azalıyor.40 yaşıma az kala,50 li 60 lı yaşlarımı çoooook sağlıklı yaşamak için mücadelemi hiç bırakmayacağım.Bu yolda güç aldığım canım ailem,canım doktorlarım ,diğer lipödemli arkadaşlarım,sevdiklerim herkes.Gücüme güç katmaya devam edin lütfen.Desteğiniz çok önemli,çook kıymetli benim için.Daha yolum çok uzun.Bazen bitmeyecekmiş gibi .Ama bitecek.Bırakmayacağım hayatı. 06.12.2018